Блог
- Інноваційні Штучні Інструменти для Дизайнерів ОдягуДізнайтеся, як Штучні Інструменти змінюють текстильну промисловість, надаючи інноваційні рішення для дизайнерів, що працюють з природними льняними тканинами.Повна версія статті
- 🌿 Волокно алое вера: Природна Тканина з Давньою ІсторієюРослина алое вера використовувалася для омолодження шкіри, боротьби з інфекціями і її антивіковими ефектами. Волокно алое створюється за допомогою введення мікрокапсул гелю в нитки.Повна версія статті
- Ми готові приємно вас здивувати! Зустрічайте,тканина з волокна банана!В асортименті нашого магазину з'явилася захоплива новинка! Екологічно стійке волокно, рослинного походження, що обіцяє стати трендом майбутніх років, а наразі залишається невідомим для багатьох.Повна версія статті
- Важливість етапу змішування волокон у виробництві льняних тканинУ складному світі виробництва тканин, змішування волокон є переломним етапом, що впливає на характеристики кінцевого текстильного продукту, льняної тканини.Повна версія статті
- Побудова онлайн комьюнітіДіджитал епоха диктує нові правила: люди накопичують не матеріальні продукти, а досвід, емоції та враження.Повна версія статті
- Стратегія "1 долар на день для Фейсбук оголошень"У цій публікації хочемо торкнутись більш практичних інструментів, які ви можете використати у власному арсеналі просування одягу та інших текстильних виробів з натуральних тканин.Повна версія статті
- Екологічна стійкість виробництва у світі модиНе менш важлива екологічна мета будь якого екологічно стійкого бренду - це не просто чіткий прогноз об'єму продажів, який допомагає знизити надмірне виробництво та зайве використання складських приміщень, а саме детальне дослідження вподобань клієнтів, випуск тестових колекцій та аналіз попиту (унікальний досвід Zara Group, які випускають “тестові” колекції та збирають враження клієнтів).Повна версія статті
- Автентичність та персоналізований клієнтський досвідУ сфері моди, діджитал трансформація вимагає від ритейлерів ефективно та постійно впроваджувати технології, які об'єднують їхніх клієнтів. Ритейлери адаптують ті чи інші технології, в залежності від портрету свого цільового клієнта.Повна версія статті
- Започаткування онлайн спільнот як один із видів бренд - комунікації.Наразі модні бренди використовують електронну комерцію не лише для продажу колекцій, а і для просування фірмового контенту, який покликаний залучити клієнта до взаємодії. Ми пропонуємо вам розглянути цей високоефективний інструмент для посилення присутності вашого бренду онлайн.Повна версія статті
- Органічне промо вашої колекції.Наразі модні бренди все частіше звертаються до публічності, як способу просування власних колекцій одягу та стимулювання продажу.Повна версія статті