Продавець Натуральні тканини Textileprofi.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
530 відгуків
Натуральні і органічні тканини Textileprofi.com.ua
+380 (95) 033-43-15
Кошик

Стратегія "1 долар на день для Фейсбук оголошень"

Стратегія "1 долар на день для Фейсбук оголошень"

Якщо вам доводилось запускати рекламу у соціальних мережах через рекламний кабінет Facebook, напевно ви знаєте, що це зовсім недешева річ.

Хочемо Вам запропонувати підхід американського маркетолога Dennis Yu “Стратегія 1 долар в день”.

Яким чином застосувати дану стратегію?

Обов'язкова передумова - створіть попередній план публікацій в Instagram та Facebook, а потім заплануйте розміщення контенту саме через Facebook Планувальник (Meta Business suite). 

Згодом, після того, як всі ваші заплановані публікації будуть розміщені в соціальних мережах, планувальник допоможе вам зібрати аналітику, а саме визначити, які із публікацій отримали найбільше органічне охоплення та отримали високий рівень взаємодії з аудиторією (дивіться розділ Статистика в Планувальнику, де відображаються лайки, коментарі, репости тощо щодо кожної публікації).

Таким чином ви, за допомогою Планувальника Meta обираєте три найуспішніші по рівні залучення аудиторії публікації, і створюєте рекламу з бюджетом 1 долар в день для кожної такої публікації. 

Це базова стратегія, яка потребує бюджету розміром 21 долар (1 долар в день, 7 доларів на тиждень, для 3 публікацій), але далі ви можете експериментувати. Наприклад, з цих 3 публікацій, після тижневого рекламного просування за 1 долар, знову, обрати найкращу публікацію по рівню взаємодії з аудиторією, і створити нове рекламне оголошення.  

Суть рекламної стратегії для Facebook “1 долар в день” полягає в тому, що ви за такі невеликі кошти “навчаєте” рекламний алгоритм Meta (Facebook) підбирати кращу, релевантну вашій пропозиції аудиторію, використовуючи органічно успішні публікації. І з часом, алгоритм навчиться пропонувати ваш контент високо цільовій аудиторії, яка матиме високі показники конверсії, при відносно невеликому рекламному бюджеті.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner