Продавець Натуральні тканини Textileprofi.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
515 відгуків

СЛАВА УКРАЇНІ ! ГЕРОЯМ СЛАВА !

Натуральні і органічні тканини Textileprofi.com.ua
+380 (95) 033-43-15
Кошик

Започаткування онлайн спільнот як один із видів бренд - комунікації.

Започаткування онлайн спільнот як один із видів бренд - комунікації.

Офлайн магазини, в яких покупець може відчути, доторкнутись, та приміряти вподобаний одяг, мають перевагу над електронним продажем товарів. Досвід покупок в шопінг - молах чи магазинах будь -якого розміру, також впливає на глибинні психологічні фактори людини, такі, як прагнення до соціалізації та спілкування. 

Не зважаючи на це, частка електронних продажів одягу та інших фешн товарів, продовжує стрімко зростати. Покупки в інтернеті - це зручність, економія часу, можливість для покупця здійснити покупку більш вдумливо. 

Наразі модні бренди використовують електронну комерцію не лише для продажу колекцій, а і для просування фірмового контенту, який покликаний залучити клієнта до взаємодії. 

Брендовий контент може включати:  

  • ознайомлення покупців із модними трендами, 

  • поради щодо створення власного стилю в одязі, 

  • промо спеціальних знижок чи програм лояльності, 

  • освітлення мото та основної бренд - концепції компанії.

Ця інформація покликана не лише персоналізувати досвід кожного покупця при його взаємодії з брендом, а і привнести додаткову нематеріальну цінність у стосунки продавець-покупець.

Інтернет - магазини одягу, які продають власні колекції виключно через інтернет, розміщуючи свої магазини на зручних та простих платформах типу Shopify або Etsy, стоять окремо в розгалуженому ланцюжку каналів дистрибуції та звичних моделей оффлайн продажів.

Цей канал дистрибуції одягу, онлайн - магазин, ідеальний для нішевих продуктів, таких, як магазин льняних виробів, чи одягу із натуральної бавовни. Зручність онлайн шопінгу та унікальність пропозиції в даному випадку перетворюються на перевагу, яку в концепції просування, варто позиціонувати як ексклюзивність.

При цьому, наша порада, яка фокусує нас на вищеописаній тезі - треба звертатись до базових соціальних потреб вашого покупця - створюйте цікавий для вашого цільового покупця контент (статті, публікації), будуйте онлайн комьюніті в соціальних мережах - для спілкування та взаємодії ваших покупців між собою, та з брендом.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner