Продавець Натуральні тканини Textileprofi.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
515 відгуків

СЛАВА УКРАЇНІ ! ГЕРОЯМ СЛАВА !

Натуральні і органічні тканини Textileprofi.com.ua
+380 (95) 033-43-15
Кошик

Екологічна стійкість виробництва у світі моди

Екологічна стійкість виробництва у світі моди

Важливим питанням існування сучасного світу моди є забезпечення екологічної стійкості виробництва, та процесу постачання.

Головними цілями в досягненні екологічності є:

  • зниження ресурсів та енергії, яка використовується для виробництва; 

  • використання у виробництві відновлювальних ресурсів/ зниження кількості використання невідновлюваних ресурсів;

  • впровадження ефективної системи аналізу попиту та клієнтського досвіду. 

Приклади використання відновлювальних ресурсів 

  • використання сонячних панелей, вітрових електростанцій; 

  • використання перероблених матеріалів при доставки партій від виробника до ритейлера, та до кінцевого покупця; 

  • впровадження спеціальної системи для повернутих одиниць, щоб уникнути ризику збільшення текстильних відходів (угоди із спеціалізованими ритейлерами для перепродажу повернутих одиниць товару); 

  • залучення покупців до участі у спеціальних програмах (передачі вживаного одягу ритейлеру в обмін на промо знижку).

Не менш важлива екологічна мета будь якого екологічно стійкого бренду - це не просто чіткий прогноз об'єму продажів, який допомагає знизити надмірне виробництво та зайве використання складських приміщень, а саме детальне дослідження вподобань клієнтів, випуск тестових колекцій та аналіз попиту (унікальний досвід Zara Group, які випускають “тестові” колекції та збирають враження клієнтів). 

Надмірне виробництво, яке провокує залишки товару після закінчення сезону, призводить до текстильного забруднення значних територій. Що фактично відбувається? Нерозпродані в кінці сезону залишки ритейлер або повертає виробнику, за спеціальними умовами лояльності, або передає третій організації на утилізацію, яка транспортує численні купи одягу до небагатих країн, захаращуючи цілі окремі райони в містах, а потім спалюючи сміття. 

Такі “політичні” кроки з завищення планів продажів всередині крупних корпорацій фактично призводять до екологічної проблеми у невеликих містах, наприклад,  LATAM, таких, як величезне текстильне звалище в пустелі Атакама, Чилі. Нетехнологічний, неекологічний, вкрай шкідливий для природи та людей спосіб. 

Єдиний шлях вирішення даної проблеми - ефективний та свідомий менеджмент, який не завищує заплановані прибутки за рахунок запланованих та суттєво збільшених планів продажів, достатньо гнучкий у зборі та аналізі досвіду клієнтської взаємодії з брендом. 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner