Органічне промо вашої колекції.
Наразі модні бренди все частіше звертаються до публічності, як способу просування власних колекцій одягу та стимулювання продажу.
Звичайно, це складний і не завжди передбачуваний шлях, але, при вдалій підготовці, він може принести грандіозні рекламні результати.
Публічне просування запускає процес генерації “нативної” реклами - контенту, що створюють безпосередньо покупці.
Відгуки, огляди продукції, в свою чергу, спонукають до покупок інших людей. А при вдалій комунікації із вже існуючими клієнтами, перетворюють їх в “адвокатів” бренду.
З чого почати?
Підготуйте “медіа кіт”, або “прес кіт” - текстові, відео та фото матеріали, які презентують не лише безпосередньо продукт, ваш одяг, а й філософію бренду, концепцію, мету.
Обирайте прості слова, короткі речення, головне - “достукатись” до серця, донести вашу місію. Адже сучасний B2B маркетинг невпинно перетворюється на H2H - за фасадом будь якої компанії, навіть великого гравця фешн ринку, стоїть людина, чутлива та амбіційна водночас, яка приймає рішення.
Медіа кіт може включати, наприклад,
-
стислий бекграунд - опишіть як створювався ваш бренд, звичайну історію з життя незвичайної людини;
-
фото та відео не лише продукції, а й, наприклад, процесу виготовлення одягу - додайте бекстейдж;
-
промо - пропозиції, знижки на певний об'єм закупівлі, якщо ви здійснюєте гуртові продажі, або опис політики лояльності, для роздрібних покупців;
-
якщо є - медіа релізи, якщо немає - зверніться до мікроінфлюенсера, або доброго друга чи приятеля, який вдало керує своєю сторінкою у соціальній мережі; сучасні реалії (а точніше - маркетинг аналіз) показують, що іноді промо на мікро рівні приносить значно більші результати, ніж придбання рекламного часу у великого блогера. Додайте такий відгук до вашої презентації. Колекціонуйте!
Головна суть даного прийому - це застосовувати на практиці інструмент, що широко вживається гігантами модного ринку вже багато років. Але не забувайте про переваги slow fashion, нішевих брендів - світ відходить від “швидкої” моди fast fashion та все частіше обирає натуральні матеріали, бережливе ставлення до природи, та індивідуальний підхід до створення одягу.
- Інноваційні Штучні Інструменти для Дизайнерів ОдягуДізнайтеся, як Штучні Інструменти змінюють текстильну промисловість, надаючи інноваційні рішення для дизайнерів, що працюють з природними льняними тканинами.Повна версія статті
- 🌿 Волокно алое вера: Природна Тканина з Давньою ІсторієюРослина алое вера використовувалася для омолодження шкіри, боротьби з інфекціями і її антивіковими ефектами. Волокно алое створюється за допомогою введення мікрокапсул гелю в нитки.Повна версія статті