Продавець Натуральні тканини Textileprofi.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
515 відгуків

СЛАВА УКРАЇНІ ! ГЕРОЯМ СЛАВА !

Натуральні і органічні тканини Textileprofi.com.ua
+380 (95) 033-43-15
Кошик

Органічне промо вашої колекції. 

Органічне промо вашої колекції. 

Наразі модні бренди все частіше звертаються до публічності, як способу просування власних колекцій одягу та стимулювання продажу.

Звичайно, це складний і не завжди передбачуваний шлях, але, при вдалій підготовці, він може принести грандіозні рекламні результати.

Публічне просування запускає процес генерації “нативної” реклами - контенту, що створюють безпосередньо покупці.

Відгуки, огляди продукції, в свою чергу, спонукають до покупок інших людей. А при вдалій комунікації із вже існуючими клієнтами, перетворюють їх в “адвокатів” бренду.

З чого почати? 

Підготуйте “медіа кіт”, або “прес кіт” - текстові, відео та фото матеріали, які презентують не лише безпосередньо продукт, ваш одяг, а й філософію бренду, концепцію, мету. 

Обирайте прості слова, короткі речення, головне - “достукатись” до серця, донести вашу місію. Адже сучасний B2B маркетинг невпинно перетворюється на H2H - за фасадом будь якої компанії,  навіть великого гравця фешн ринку, стоїть людина, чутлива та амбіційна водночас, яка приймає рішення.

Медіа кіт може включати, наприклад, 

  • стислий бекграунд - опишіть як створювався ваш бренд, звичайну історію з життя незвичайної людини;

  • фото та відео не лише продукції, а й, наприклад, процесу виготовлення одягу - додайте бекстейдж;

  • промо - пропозиції, знижки на певний об'єм закупівлі, якщо ви здійснюєте гуртові продажі, або опис політики лояльності, для роздрібних покупців;

  • якщо є - медіа релізи, якщо немає - зверніться до мікроінфлюенсера, або доброго друга чи приятеля, який вдало керує своєю сторінкою у соціальній мережі; сучасні реалії (а точніше - маркетинг аналіз) показують, що іноді промо на мікро рівні приносить значно більші результати, ніж придбання рекламного часу у великого блогера. Додайте такий відгук до вашої презентації. Колекціонуйте! 

Головна суть даного прийому - це застосовувати на практиці інструмент, що широко вживається гігантами модного ринку вже багато років. Але не забувайте про переваги slow fashion, нішевих брендів - світ відходить від “швидкої” моди fast fashion та все частіше обирає натуральні матеріали, бережливе ставлення до природи, та індивідуальний підхід до створення одягу.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner