Продавець Натуральні тканини Textileprofi.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
572 відгуків
Натуральні і органічні тканини Textileprofi.com.ua
+380 (95) 033-43-15
Кошик

Органічне промо вашої колекції. 

Органічне промо вашої колекції. 

Наразі модні бренди все частіше звертаються до публічності, як способу просування власних колекцій одягу та стимулювання продажу.

Звичайно, це складний і не завжди передбачуваний шлях, але, при вдалій підготовці, він може принести грандіозні рекламні результати.

Публічне просування запускає процес генерації “нативної” реклами - контенту, що створюють безпосередньо покупці.

Відгуки, огляди продукції, в свою чергу, спонукають до покупок інших людей. А при вдалій комунікації із вже існуючими клієнтами, перетворюють їх в “адвокатів” бренду.

З чого почати? 

Підготуйте “медіа кіт”, або “прес кіт” - текстові, відео та фото матеріали, які презентують не лише безпосередньо продукт, ваш одяг, а й філософію бренду, концепцію, мету. 

Обирайте прості слова, короткі речення, головне - “достукатись” до серця, донести вашу місію. Адже сучасний B2B маркетинг невпинно перетворюється на H2H - за фасадом будь якої компанії,  навіть великого гравця фешн ринку, стоїть людина, чутлива та амбіційна водночас, яка приймає рішення.

Медіа кіт може включати, наприклад, 

  • стислий бекграунд - опишіть як створювався ваш бренд, звичайну історію з життя незвичайної людини;

  • фото та відео не лише продукції, а й, наприклад, процесу виготовлення одягу - додайте бекстейдж;

  • промо - пропозиції, знижки на певний об'єм закупівлі, якщо ви здійснюєте гуртові продажі, або опис політики лояльності, для роздрібних покупців;

  • якщо є - медіа релізи, якщо немає - зверніться до мікроінфлюенсера, або доброго друга чи приятеля, який вдало керує своєю сторінкою у соціальній мережі; сучасні реалії (а точніше - маркетинг аналіз) показують, що іноді промо на мікро рівні приносить значно більші результати, ніж придбання рекламного часу у великого блогера. Додайте такий відгук до вашої презентації. Колекціонуйте! 

Головна суть даного прийому - це застосовувати на практиці інструмент, що широко вживається гігантами модного ринку вже багато років. Але не забувайте про переваги slow fashion, нішевих брендів - світ відходить від “швидкої” моди fast fashion та все частіше обирає натуральні матеріали, бережливе ставлення до природи, та індивідуальний підхід до створення одягу.

Інші статті