Продавець Натуральні тканини Textileprofi.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
515 відгуків

СЛАВА УКРАЇНІ ! ГЕРОЯМ СЛАВА !

Натуральні і органічні тканини Textileprofi.com.ua
+380 (95) 033-43-15
Кошик

Автентичність та персоналізований клієнтський досвід

Автентичність та персоналізований клієнтський досвід

Четверта індустріальна революція принесла початок діджиталізації, онлайн - шопінгу, розмиття фізичних та електронних просторів для продажів.

У сфері моди, діджитал трансформація вимагає від ритейлерів ефективно та постійно впроваджувати технології, які об'єднують їхніх клієнтів. Ритейлери адаптують ті чи інші технології, в залежності від портрету свого цільового клієнта.

У деяких випадках саме клієнти спонукають бренд до впровадження нових технологічних рішень, а іноді - навпаки, впровадивши нову технологію, бренд чи ритейлер поступово знайомить своїх клієнтів із нею. 

Головне - щоб процес адаптації технологій не виходив за межу зручності для клієнта, адже коли процес покупки вимагає витрати надмірних зусиль, покупець обере для себе іншого продавця, з більш зручним та зрозумілим техно стеком.

Разом із тим, діджитал трансформація, окрім необхідності адаптуватись до нових технологій, приносить покупцям багато переваг, таких, як можливість впроваджувати післяплату, або розстрочку на товар.

Онлайн-гігант Amazon продає як великі міжнародні модні бренди, так і товари приватних торгових марок. Оперуючи великими обсягами даних, та використовуючи штучний інтелект для їх аналізу, Amazon здатний генерувати тренди у споживанні. 

Amazon запроваджує спеціальні програми лояльності, такі, як Prime Wardrobe. Для клієнтів Amazon Prime передбачена можливість безкоштовної доставки замовлення, а також безкоштовного повернення речей із замовлення, які не сподобались клієнту.

Нішевому дизайнеру важко конкурувати з Amazon в такому форматі, тому потрібно вибудовувати власну стратегію зосередившись на 

  • створенні виключної автентичності вашого бренду,

  • забезпеченні персоналізованого клієнтського досвіду, як-от наприклад, кастомні розміри, збереження клієнтських уподобань щодо кольору чи дизайну моделей.  

При цьому пам'ятайте про обов'язок дотримуватись вимог ЄС щодо обробки персональних даних (General Data Protection Regulation), якщо Ви працюєте із клієнтами із ЄС, чи відповідних нормативних документів для клієнтів зі Сполучених Штатів.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner