Побудова онлайн комьюніті
Досвід роздрібної торгівля став не лише процесом продажу товарів. Покупці все частіше віддають перевагу не придбанню продуктів, в тому числі одягу, а оплаті квитків для подорожей, відвідування виставок та концертів, кафе та ресторанів, тобто отриманню нових вражень. Діджитал епоха диктує нові правила: люди накопичують не матеріальні продукти, а досвід, емоції та враження.
Враховуючи це, покупці очікують від процесу покупок вищого рівня клієнтського сервісу, розваг, інтеграції зі стилем та темпом власного життя.
Багато модних брендів змінюють свій тип комунікації з транзакційного на такий, що створює комунікацію з клієнтом - через соціальні мережі, експериментальний маркетинг, бренд - комьюніті.
Яскравий приклад - досвід канадського бренду жіночого та чоловічого одягу для занять йогою та іншими видами спорту - lululemon , який перетворив власні магазини на йога - студію, а також активно працює над створенням онлайн комюніті - сайт регулярно поповнюється новими відео- заняттями з йоги та стретчингу.- Інноваційні Штучні Інструменти для Дизайнерів ОдягуДізнайтеся, як Штучні Інструменти змінюють текстильну промисловість, надаючи інноваційні рішення для дизайнерів, що працюють з природними льняними тканинами.Повна версія статті
- 🌿 Волокно алое вера: Природна Тканина з Давньою ІсторієюРослина алое вера використовувалася для омолодження шкіри, боротьби з інфекціями і її антивіковими ефектами. Волокно алое створюється за допомогою введення мікрокапсул гелю в нитки.Повна версія статті