Продавець Натуральні тканини Textileprofi.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
515 відгуків

СЛАВА УКРАЇНІ ! ГЕРОЯМ СЛАВА !

Натуральні і органічні тканини Textileprofi.com.ua
+380 (95) 033-43-15
Кошик

Концепція Sustainability як складова Бренд -айдентики (Slow fashion)

Концепція Sustainability як складова Бренд -айдентики (Slow fashion)

Підготовка колекцій одягу корпораціями - виробниками розпочинається приблизно за рік до продажу кінцевому покупцю.

За 4 - 8 місяців до старту продажів виробники презентують компаніям - ритейлерам свої колекції на тижнях моди, шоу та виставках. Саме на таких заходах ритейлерами формуються замовлення. Після чого виробник починає процес виготовлення товарних партій. 

Наразі не лише у ритейлерів, а і у кінцевих покупців, є можливість переглянути колекції улюбленого бренду онлайн, фактично водночас з їх презентацією на подіумі. У зв'язку з чим у покупців все частіше постає питання: чому ми повинні очікувати декілька місяців перед тим, як з'явиться можливість придбати ту чи іншу модель одягу з нової колекції?

З огляду на цей тренд, бренди - виробники впроваджують модель “see now, buy now” - роздрібний клієнт може придбати вподобану модель одягу одразу після її презентації.

Таким чином, виробники фактично змінюють звичний ланцюжок поставки-продажу, приймаючи функцію роздрібного продавця на себе, але, при цьому, у них з'являється можливість аналізувати попит на ту чи іншу модель з нової колекції.

Такий підхід є достатньо привабливим з огляду на можливість зниження обсягу залишків, виробництва одягу відповідно потребам попиту, а не планам продажів, створених менеджерами компаній. 

Надмірне виробництво, орієнтоване не на реальний ринковий попит, а заплановані показники, провокує збільшення обсягу залишків товару після закінчення сезону. Що фактично відбувається? Нерозпродані в кінці сезону залишки ритейлер або повертає виробнику, за спеціальними умовами лояльності, або передає третій організації на утилізацію, яка транспортує численні купи одягу на спеціально відведені звалища, захаращуючи цілі окремі райони в містах, а потім спалюючи сміття. Нетехнологічний, неекологічний, вкрай шкідливий для природи та людей спосіб. 

Єдиний шлях вирішення даної проблеми - ефективний та свідомий менеджмент, який не завищує заплановані прибутки за рахунок запланованих, та перебільшених, планів продажів. Ці “політичні” кроки всередині великих корпорацій фактично призводять до екологічної проблеми у невеликих містах, наприклад,  LATAM, таких, як текстильне звалище в пустелі Атакама, Чилі.

Ще один sustainable тренд, який активно імплементується виробниками одягу - презентація віртуальних колекцій із зразками, на заміну звичній процедурі виготовлення цілих колекцій одягу.

Віртуальні колекції включають детальні відео та фото матеріали, які допомагають підібрати капсулу, або презентувати варіації кольорів/дизайнів моделі, поєднання моделей із різних колекцій тощо.

Як цей досвід може використати нішевий дизайнер для організації власного виробництва? Впровадження до продуктової лінійки на будь якій діджитал платформі, що використовується дизайнером для продажу, моделей зі статусом “pre sale/ попередній продаж/ модель під замовлення”, поряд із моделями “ready to shipment/миттєва відправка” .

Ця практика лояльно сприймається покупцями як така, що транслює надважливі цінності - екологічного споживання, та збереження природи.

Таким чином, модний дизайнер імплементує sustainable підхід до основних концептів власної бренд - айдентики, а саме принципи:

  • Запобігання надмірному виробництву, за рахунок впровадження “pre sale” опції для своїх клієнтів.
  • Зниження текстильних залишків в процесі виробництва одягу, здійснюючи замовлення під визначену ринковим попитом кількість одиниць одягу.
  • Формування обізнаності у покупців щодо концепції свідомого споживання продуктів фешн індустрії.

Прості та готові до використання вже сьогодні кроки, на відміну від придбання сонячних панелей, яке потребує залучення додаткових коштів.

З точки зору позиціонування такий крок, як імплементація концепції екологічної стійкості, позитивно вплине на бізнес показники.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner