Продавець Натуральні тканини Textileprofi.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
515 відгуків

СЛАВА УКРАЇНІ ! ГЕРОЯМ СЛАВА !

Натуральні і органічні тканини Textileprofi.com.ua
+380 (95) 033-43-15
Кошик

Основні стратегії просування продукції модними брендами

Основні стратегії просування продукції модними брендами

Просування продукції здійснюється за допомогою поєднання різних маркетингових заходів, які включають:

  • платну рекламу (купівля місця в друкованих виданнях, часу на телебаченні чи радіо, розміщення в електронних виданнях, на партнерських веб сайтах тощо),

  • рекламу у соціальних мережах, 

  • стимулювання продажів (в тому числі за допомогою знижок чи інших промо), 

  • візуальний мерчендайзинг (полягає у ефективній презентації продукту для роздрібних покупців,  та включає такі засоби як дизайнерське оформлення вітрин, інтер'єру та екстер'єру магазину), 

  • “прямий маркетинг” (текстові повідомлення, спеціальні купони, промо емейл кампанії) основується на прямій комунікації з кінцевим покупцем, без залучення третьої сторони, соціальних мереж,

  • персональні продажі. 

Вже залежно від портрету цільового покупця, та запланованого діапазону охоплення аудиторії, залежить вибір тієї чи іншої маркетингової стратегії.

При цьому маркетингові стратегії модних брендів включають портрети не лише кінцевих покупців, а і рітейлерів - в залежності від каналів дистрибуції, які використовуються брендом. Тобто якщо дистрибуція готового одягу здійснюється брендом через мультибрендового ритейлера, то маркетингова стратегія такого бренда буде поєднувати і кінцевого покупця, і ритейлера, як цільову особу, на яку спрямоване просування/реклама.

При виборі стратегії просування брендом враховуються такі чинники, як бренд-айдентика, бюджет на маркетингові заходи, характеристики та вподобання цільового покупця, характеристики продукту, що просувається, масштаб охоплення маркетингової кампанії (може бути локальний, національний, міжнародний).

Доречно зазначити, що в деяких моделях просування велетенські бюджети на маркетинг розподіляються між брендом та ритейлером, або, наприклад, частину витрат покриває торговая асоціація чи модний бренд в рамках рекламної кооперації.

Щоб “достукатись” до кінцевого покупця, роздрібний продавець може просувати продукт, наприклад, в місцевих виданнях (як паперових, так і електронних), дизайнери та модні бренди фокусуються більше на рекламі в модних виданнях, а міжнародні бренди зосереджуються на діджитал - канал (власні та партнерські веб - сайти, соціальні мережі, тематичні форуми та платформи),  для охоплення максимально широкої аудиторії.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner