Продавець Натуральні тканини Textileprofi.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
515 відгуків

СЛАВА УКРАЇНІ ! ГЕРОЯМ СЛАВА !

Натуральні і органічні тканини Textileprofi.com.ua
+380 (95) 033-43-15
Кошик

Мобільність нішевого бренду як перевага та складова концепції просування

Мобільність нішевого бренду як перевага та складова концепції просування

Підготовка колекцій одягу корпораціями - виробниками розпочинається приблизно за рік до продажу кінцевому покупцю.

За 4 - 8 місяців до продажу одягу покупцю виробники презентують компаніям - ритейлерам модні колекції на тижнях моди, шоу та виставках. Саме на таких заходах у компаній - рітейлерів є змога сформувати замовлення. У виробника все ще залишається достатньо часу для виготовлення замовлених моделей, враховуючи також час, необхідний для доставки.

Наразі не лише у ритейлерів, а і у кінцевих покупців, є можливість долучитись до Тижня моди у будь-якому куточку землі - онлайн, або, переглянути колекції улюбленого бренду у соціальних мережах, після їх презентації на подіумі. Після чого у покупців все частіше постає питання: чому ми повинні очікувати декілька місяців перед тим, як з'явиться можливість придбати ту чи іншу модель одягу з нової колекції?

З огляду на цей тренд, маркетинг модних брендів фактично імплементує новий феномен - “see now, buy now” (“дивись зараз, купуй зараз”), який гарантує, що покупець може придбати вподобану модель одягу одразу після її презентації у медіа. Таким чином, виробники фактично змінюють звичний ланцюжок поставки-продажу, приймаючи функцію роздрібного продавця на себе, але, при цьому, у них з'являється можливість аналізувати попит на ту чи іншу модель з нової колекції. Як-от Michael Kors, Tory Burch, G-Star Raw на Тижнях моди у Лондоні та Нью-Йорку впровадили цю можливість для ексклюзивних чи капсульних колекцій (Newbery & Haschka 2018).

Така модель є достатньо привабливою для великих виробників з огляду на можливість зниження обсягу залишків, виробництва одягу відповідно потребам попиту, а не планам продажів, створених менеджерами компаній.

Однак, разом із цим, великі корпорації - не завжди гнучкі, а процес впровадження нових бізнес процесів, в силу розгалуженості системи менеджементу, відбувається повільно. Таким чином нішеві дизайнери отримують величезну перевагу, та можуть використовувати дану перевагу швидкості та мобільності як складову частину своєї концепції просування.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner