Мобільність нішевого бренду як перевага та складова концепції просування
Підготовка колекцій одягу корпораціями - виробниками розпочинається приблизно за рік до продажу кінцевому покупцю.
За 4 - 8 місяців до продажу одягу покупцю виробники презентують компаніям - ритейлерам модні колекції на тижнях моди, шоу та виставках. Саме на таких заходах у компаній - рітейлерів є змога сформувати замовлення. У виробника все ще залишається достатньо часу для виготовлення замовлених моделей, враховуючи також час, необхідний для доставки.
Наразі не лише у ритейлерів, а і у кінцевих покупців, є можливість долучитись до Тижня моди у будь-якому куточку землі - онлайн, або, переглянути колекції улюбленого бренду у соціальних мережах, після їх презентації на подіумі. Після чого у покупців все частіше постає питання: чому ми повинні очікувати декілька місяців перед тим, як з'явиться можливість придбати ту чи іншу модель одягу з нової колекції?
З огляду на цей тренд, маркетинг модних брендів фактично імплементує новий феномен - “see now, buy now” (“дивись зараз, купуй зараз”), який гарантує, що покупець може придбати вподобану модель одягу одразу після її презентації у медіа. Таким чином, виробники фактично змінюють звичний ланцюжок поставки-продажу, приймаючи функцію роздрібного продавця на себе, але, при цьому, у них з'являється можливість аналізувати попит на ту чи іншу модель з нової колекції. Як-от Michael Kors, Tory Burch, G-Star Raw на Тижнях моди у Лондоні та Нью-Йорку впровадили цю можливість для ексклюзивних чи капсульних колекцій (Newbery & Haschka 2018).
Така модель є достатньо привабливою для великих виробників з огляду на можливість зниження обсягу залишків, виробництва одягу відповідно потребам попиту, а не планам продажів, створених менеджерами компаній.
Однак, разом із цим, великі корпорації - не завжди гнучкі, а процес впровадження нових бізнес процесів, в силу розгалуженості системи менеджементу, відбувається повільно. Таким чином нішеві дизайнери отримують величезну перевагу, та можуть використовувати дану перевагу швидкості та мобільності як складову частину своєї концепції просування.
- Інноваційні Штучні Інструменти для Дизайнерів ОдягуДізнайтеся, як Штучні Інструменти змінюють текстильну промисловість, надаючи інноваційні рішення для дизайнерів, що працюють з природними льняними тканинами.Повна версія статті
- 🌿 Волокно алое вера: Природна Тканина з Давньою ІсторієюРослина алое вера використовувалася для омолодження шкіри, боротьби з інфекціями і її антивіковими ефектами. Волокно алое створюється за допомогою введення мікрокапсул гелю в нитки.Повна версія статті