Продавець Натуральні тканини Textileprofi.com.ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
515 відгуків

СЛАВА УКРАЇНІ ! ГЕРОЯМ СЛАВА !

Натуральні і органічні тканини Textileprofi.com.ua
+380 (95) 033-43-15
Кошик

Використовуємо ключові прийоми великих брендів - для просування в ніші slow fashion

Використовуємо ключові прийоми великих брендів - для просування в ніші slow fashion

Одним із способів зростання прибутку шляхом зменшення нерозпроданих товарних залишків є сучасний підхід до управління життєвим циклом товару (Product life cycle management, або PLM).

Бренди- виробники одягу все частіше використовують віртуальні колекції, на заміну звичній процедурі : виготовлення зразків одягу та доставки їх до торгових представників - ритейлерів, які здійснюють подальший роздрібний продаж.

Використовуючи віртуально презентовані колекції, які містять інформацію про доступний розмірний ряд, кольори, матеріали з яких виготовляється та чи інша модель, ритейлери формують замовлення. Віртуальні колекції включають додаткові детальні відео та фото матеріали, які допомагають підібрати , наприклад, капсулу, або презентувати варіації кольорів/дизайнів моделі, поєднання моделей із різних колекцій тощо.

Такий підхід також допомагає:

  • знизити забруднення навколишнього середовища текстильними відходами, а попросту - непроданими залишками одягу, який часто експортується до небагатих країн для спалювання на звалищах,
  • знизити обсяг паперової роботи,
  • убезпечити персональні дані замовників,
  • зробити відстеження формування, відправки, та доставки замовлень від виробника до ритейлера значно простішим.

Як цей досвід може використати нішевий дизайнер для організації власного виробництва? Впровадження до продуктової лінійки на будь якій діджитал платформі, що використовується дизайнером для продажу, моделей зі статусом “pre sale/ попередній продаж/ звичне для нас - “модель під замовлення”, поряд із моделями “ready to shipment/ товар готовий до відправки/миттєва відправка тощо” . 

Така практика набула поширення серед slow fashion дизайнерів у Сполучених Штатах, та лояльно сприймається покупцями як така, що транслює надважливі цінності - екологічного споживання, та збереження природи.

Якщо додати до цих ключових цінностей прямо вигоду дизайнера - а саме придбання матеріалів для виготовлення замовленої моделі без надлишку, отримуємо ще один дієвий інструмент просування, який позитивно впливає на ваші бізнес показники. 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner